16 Eylül 2013 Pazartesi

İSMEK KURSU

İsmek bu yıl 250 branşta eğitim verecek. Bunlardan en çok dikkatimi çekenler; Ahşap Teknolojisi, Kişisel Gelişim ve El Sanatları. El Sanatlarının alt başlıklarını saymak isterdim ama o kadar çok branş var ki hangi birini yazacağımı bilemedim hepsi harika. Kendinizi geliştirmek, yeni meslek edinmek, yaptığınız ürünleri satmak ve ya arkadaş ortamı kurmak istiyorsanız ismek kesinlikle doğru yer. Sadece kimlik fotokopisiyle gitmeniz yeterli. Kurs gün ve saatleri, seçeceğiniz branşa göre haftada bir ve ya iki olarak değişiklik gösterir. Ben bu sene Yemek branşına katıldım. Annemde Ev Aksesuarlarına katıldı. Bu sene harika ürünlerle, yeni tariflerle, ilginç görsellerle ve enfes sunumlarla karşınızda olacağız bizi bekleyin :)

Kayıtlar Eylül ayı sonuna kadar devam etmektedir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.