1 Ocak 2014 Çarşamba

Mutlu Yıllar :) Gecemizden Kareler :)

Beklediğimiz yılbaşı sonunda geldi. Neler yapsak diye düşünürken zaman o kadar çabuk geçiyor ki yedik içtik eğlendik şimdide bloğumu şenlendirme size de yeni fikirler edinme zamanı olsun haydi bakalım şenlik başlasınnnn :) 
 
Paçanga Böreği
 
Kaşar peynirleri rendeledim

Pastırmaları temizledikten sonra domatesin sulu kısmı gelmeyecek şekilde biberlerle beraber doğradım. Yufkayı dörde bölerek  önce pastırmalı harç  koyup sonra kaşar peynirinin koydum ve sardım.
 
 İşte paçanga böreğimiz hazır. Afiyet  Olsun

 
 ***
Noel Çizmeli Sosis
Geceye renk katan görsellik oldu kendisi. Herkes tarafından çok beğenildi.
Evde ayaklı boş bir şekerliğin içine strafor yuvarlak köpük yerleştirdim daha sonra tüllerle süsleyip taşlar yerleştirdim oldukça hoş bir görüntü yakaladım :)

Daha sonra sosisleri yerleştirdim ve labneyle süsledim. Burada dikkat edilmesi gereken konu sosisleri fazla pişirmeyeceksiniz dağılıyor.
 
***
 
Macar Köfte
Oldukça lezzetli bir tadı var  üzerinde beşamel sos ve kaşar peyniri var fotoğrafa bakınca biraz karışık duruyor ama adetli köftelerden. Servisi de kolay oluyor :)
 
 
 
Masamız hazır herkesin sevdiği yemeklerle mezelerle keyifli bir yemek yedik :)
 
 
 
Sıra tatlılarda :)
 
Nişanlımın bana özel yaptığı limonlu kek. Tadı oldukça güzeldi elinden de geliyor böyle işler maşallah ona :)
 

 
 
 
 
 
Özel günlerinizde tatlılarınızı da özelleştirin :) Frambuazlı cheesecake geceye şıklık katan tatlı oldu :)
 
 
 
Nişanlımın bana aldığı hediye en çokta gecede buna sevindim :) Artık telefonum çok tatlı sevimli bir halde duracak yanımda :)
 
Ve Mutlu Son :)
 
Yeni yılda herkes sevdikleriyle olsun. Sağlık, mutluluk ve huzur yanınızdan hiç eksik olmasın.
Sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.